Statcounter

fredag 29 juli 2011

När katterna är borta...

...dansar jag på bordet.

Är ensam hemma i helgen. Sjukskriven i lunginflammation. Roligare har jag nog haft,men det här är inte dåligt heller. Ska bara mysa med film och popcorn, medan vissa festivalar och gör kaos i Nävekvarn och vissa åker till Magaluf.
Sjukskrivning är dock bra för såna som jag. Såna som inte kan ta det lugnt.
När man är sjukskriven och alla andra jobbar så finns det inte så mycket att göra. Förutom att själv söka jobb och hoppas på att man slipper vara arbetslös alltför länge.

Ber för att Äkis powervitamin fungerar för mig också, mitt immunförsvar måste höjas.
Tre diagnoser på en vecka, en bekräftad, en obekräftad och en motbevisad.
Remiss till klinik den 19:e juni för mer prover. Håller tummarna för att det går bra, annars får päronen börja hoppas på barnbarn från annat håll.

Nu: The Wire, jobbansökningar och soffhäng med mig själv.



1 kommentar: