Statcounter

söndag 11 september 2011

Lyxmys

Bokat tåg och hotell idag. Tur att nån är vuxen och har medmerakort. Borde också skaffa mig ett. Men senare, idag hade jag alltför tunga matkassar.
Den 7e och 8e oktober blir det i alla fall lyxmys på Hotel Attaché i Hägersten. Fint.
Ska käka hotellfrukost som en hungrig blåval så jag orkar spendera pengar på fina kläder och skor, klappa hajar på skansen och göra ett jämfotahopp över säkerhetsvakterna i Globen när vi står längst fram.

Haft världsmysig helg med tapas, film, äppelpaj, rockband och velande om man verkligen behöver gummistövlar här eller inte.
Inte blev svaret och nu sitter jag och kollar runt på nelly.com för att se om jag kan lägga stövelbudgeten på något som jag faktiskt gillar.
Är inte svårt.
Men ska nog spara mig tills jag kommer till Stockholm. Är lite extra roligt att shoppa när man reser. Även om det är i samma vanliga butiker. Konstigt. Människor är konstiga.

Har ägnat dagen åt ett massivt datorletande och har nog slutligen fastnat för en Acer Asperia 5742G.
Känns helt ok till ett helt ok pris.
Just det. JAG HAR ETT JOBB NU SÅ JAG KAN KÖPA SAKER.
Känns mer än okej. Känns rätt underbart.

Och antagningsstatistiken säger att jag börjar plugga till textilekonom nästa höst. Jippi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar