Statcounter

fredag 21 oktober 2011

Det är slut på veckan....

Yes, radioreklamen fastnar fort och har hunnit bita sig fast rätt rejält under de senaste månaderna.
Och på allvar.
Hör jag den minsta lilla ton av Veronica Maggio eller Robyn igen idag så spyr jag.
Det är bara för mycket. GET OUT OF THE RADIO.

Ensam fredagskväll is fucking fabulous.
Ska bada tills vattnet är kallt och skrubba hela kroppen ren från damm, tape, trådar, klädludd och blod från kartongskadorna.
Ska bada tills fingrarna är som tilltryckta russin och naglarna alldeles rena.
Det är de aldrig annars numera. Varken hela eller rena.
Om jag inte hade så små bäbishänder skulle man lätt kunna ta mig för en man.
Jag har VALKAR och FÖRHÅRDNADER.

PÅ HÄNDERNA, INTE FÖTTERNA!!!

Så, för att få tillbaka en del av min lite lätt borttappade kvinnlighet, ska jag fila och måla naglar och tånaglar.
Jag ska föna håret och kanske platta det. Fast det är ju ingen idé i det här vädret.
Sen blir det popcorn och tv som belöning för idag har jag faktiskt skött mig exemplariskt.
Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar