Statcounter

fredag 21 januari 2011

I'm a man

Black strobe är inte helt fel.
Och idag har jag faktiskt burit möbler som en riktigt karlakarl!
Karl-Alfred nästa. Ska bara börja äta lite mer spenat.
På totalt 2,5 timmar hann jag bära ner alla mina möbler och saker, städa nästan hela lägenheten, möblera mitt rum där nere och dammtorka allt.
Effektivt? Ohja. Nu är allt på plats och den färgglada, mönstrade tapeten har fått komma fram igen.
Love it.
Sen kom Sofia och hennes mamma förbi med lite grejer tills Sofia flyttar in med oss om ett par veckor.
Blir otroligt roligt!
Imorgon blir det att köpa tjock ståltråd och lite krokar för att kunna hänga upp mina gardinlängder från Indiska som inhandlades idag. Halva reapriset, galet nice.
Blir ett fint draperi runt min säng.

Nu ska jag ta tag i mitt liv ännu mer och försöka göra klart sortimentsplaneringen så gott det går.
Tillsammans med Ally.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar