Statcounter

söndag 30 januari 2011

Skype high

Har just haft intensiv skypedate med De Bästa. Mina tre underbaringar.
Hur skulle världen ha sett ut utan er? Inte alltför färggrann och roliga i alla fall.
Vi gick igenom allt från gayklubbar till Englands valmodell.
Det är sånt man borde prata om oftare.
Tänk att avstånd inte spelar någon roll ibland. Fast visst hade det varit trevligare om vi alla hade kunnat teleportera oss ibland.
Det vore bra i andra situationer också,
Som de där gångerna jag inte verkar lyckas ta mig hem i anständig tid. Eller när människor försätter en i extremt konstiga situationer och man inte kan gå hem för att ens skor är försvunna.
Men sånt blir det inget av på ett bra tag framöver.
Precis som vi konstaterade i fredags - här i Borås är vi som cold turkeys, utan fyllning.

Till helgen bär det av till Danmark, CIFF - Copenhagen International Fashion Fair.
Spännande. Oh yes indeed.
Ölresearchen har gått ganska bra faktiskt, men har kört fast nu. Dock lär jag ju ha en del nya smaker med mig hem. Man måste ju passa på.
Och nu har jag ju dessutom lovat en norrbottnisk utgång V.7 då min räka kommer hit!
Så ja, det ska inhandlas.

Ska sluta vara ytlig och blottlägga mitt liv.
Skissa är rätt mycket viktigare just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar