Statcounter

lördag 1 januari 2011

Om man säger så här..

Nej, jag verkar inte kunna fira nyårsafton på ett normalt sätt.

Trots att jag faktiskt höll de flesta av mina löften/förhoppningar (nr 2,4,6,8,10) så blev det inte normalt i år heller. Jag kom inte hem först kl 13 dagen efter (nr5), men höll det inte heller eftersom jag kom hem kl 14.
Bra jobbat. Not. Kunde dock ha blivit tidigare om min sko inte mystiskt hade försvunnit bara för att återfinnas en lång stund senare i trappan till nästa våning. 

Nåja, väldigt spontan kväll efter tolvslaget må jag då säga, även om jag trodde att jag skulle förfrysa där ett tag. Tack för ett underbart täcke och en underbar soffa. 
Barnfilmer är inte min grej, men just då var det allt min hjärna orkade med. Boog och Elliot - vilka hjältar.

Gjorde även en upptäckt - ölen Zeitgeist. Måste köpas fler gånger.

Annars: Ont i kroppen, bra i själen, envisa, irriterande tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar