Statcounter

onsdag 15 juni 2011

Hjärtklappning

Jag har hjärtklappning.
Inte av någon, utan av Lepheton, min nya partner, hostmedicin med etylmorfinhydroklorid.
Hej svettningar, oro, hallucinationer, darrningar, muskelsvaghet och just det. Hjärtklappning.
Panikade lite lätt igår och fick somna i soffan med hjälp av massage i hårbottnen.
Men det är aldrig fel. Bästa sättet att få mig att somna tror jag. Tog tydligen 3 minuter och jag var väldigt svårväckt. Ville inte stiga upp i morse. Jag var inte den enda. Varför var det inte helg?

Att åka en snabbis till mitt älskade Göteborg var nog det bästa beslutet just nu. Mår bra.
Får lite lätt magsår av att vara hemma. Vill bara stänga av mobilen och krypa ner under täcket och stanna där.
Längtar så det gör ont till Peace and Love. Hjärtklappning.
Måste bli frisk och ladda upp till camp "Kommer". Bästa någonsin.

Camp "Kommer" ska göra MAXKAOZ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar