Statcounter

torsdag 23 juni 2011

True men don't kill coyotes

Pirripirr i magen.
I oktober (om jag fortfarande är kvar i Sverige då) ska jag återigen få uppleva euforin av att se Red Hot Chili Peppers live i Globen.
Globen må vara lika ekande som en just urdrucken colaburk där bara en världsmästare i ljudteknik kan göra nåt vettigt åt saken, men det spelar ingen roll.



                                                    RED HOT CHILI PEPPERS

Tänker inte säga mer.
Behövs inte.

Inte för att skryta, men jag är en världsmästare på att tränga mig längst fram. Om jag orkar.
Och där kommer jag orka. Bara att öva upp spänsten nu så att jag kan svinga mig över huvudet på säkerhetsvakterna för att kunna ge Anthony en kram.
Anthony - my man.
Näst efter Liam då. Han har fortfarande pojkvänsplatsen som bakgrund på min mobil.



                   At the time when Johnny still kicked a hole in the sky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar