Statcounter

måndag 6 juni 2011

Puh

Jag förstår inte.
Jag är ju ledig. Jag borde ha tid att andas. Men nej. Är fortfarande schemalagd dygnet runt.
Folk som vill träffas, släktingar som ska strypa mig med kramar, skolåret som ska berättas i detalj 1354654561 gånger. Sen ska jag hinna med att flytta också. Vill ju bara sova.
Snälla, kan ni inte bli så less på mig att jag får vara isolerad i absolut tystnad ett tag?
Är dessutom megaråförkyld och hostar upp lungorna och vill spy för att jag har ont i hela kroppen.
Låt mig vara, va?

Och när det väl är något roligt jag vill göra som att träffa de tre nderbaraste på denna jord, så är jag såklart uppbokad sen ett par månader tillbaka. Tyvärr har jag inte råd att slänga bort 500 spänn och missa Stephen Lynch. Funderar på att ta en taxi direkt efter (som jag inte heller har råd med) för att hinna med allt.
Är bara att vänja sig. Ska jag jobba i den här branschen ligger maxsemestern på endast 10 dagar/år.
Lär inte få vara ledig då heller.
Kommer dö ung.
Av stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar