Statcounter

söndag 12 juni 2011

jävlar i helvete alltså

Helgen var trevlig.
Stephen Lynch levererade och jag och Robin har nu en miljon internskämt som vi kan irritera alla andra med.
Räkan och jag har gjort en deal också. Får se vem som vinner, kan bli spännande, finns ju en hel del möjligheter till att ta ledningen under Peace and Love.
Vissa personer dyker upp överallt och vrider om mitt huvud. Till den mörka sidan eller nåt.
Men NEJ. Håller innerligt tummarna för att min annars ibland så överjordiskt starka självdisciplin fungerar nu också. HOPPAS.
Hostan dödar mig, eller i alla fall min rygg. Går som en jävla tant.

Just det. Eterfrågar en svordomsräknare. Någon sm har en?
Kommer bli som fucking South Park om jag använder den.

Imorgon drar jag till älskade Göteborg några dagar. Lämnar saker, chillar, träffar folk och ska gå igenom packningslistor, om det nu inte kommer annat i vägen.
Brukar ju som sagt bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar