Statcounter

söndag 12 december 2010

Åh gud vad trevligt

Ja, gud vad trevligt det var igår.
Trevligt 21-04.
Men varför i hela fridens namn diskuterade vi så djupa ämnen?
Nåja. Det var roligt att höra andras åsikter. För man lär sig av andras åsikter. Blan det värsta jag vet är människor som inte kan ta till sig andras åsikter. Ganska trångsynt. Jag gillar när andra har en annan åsikt än vad jag har, speciellt om de faktiskt vågar framföra den och inte avviker med ett "nej, jag vill inte argumentera mot dig, du vinner ändå bara."
Herregud. det är inte presidentvaelt det gäller och det är sällan jag kör över någon totalt. Bara om jag verkligen vill det, vilket inte är så ofta.
Sara var jättegullig och väluppfostrad och gav en vinflaska i present. Frågan är bara när man ska ha tid att njuta av den.
Imorgon ska vi ha paljettmåndag. Blir rätt fint med tanke på att jag sen ska ta hem alla mina partykläder och låta dem stanna där. Finns ingen tid för party här, egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar