Statcounter

fredag 17 december 2010

Hej och hejrå

Om två timmar går flygbussen till Landvetter.
Då blir det hejdå västkustområdet som inte klarar av snö och kyla och hej norrbotten där sånt är helt naturligt och där folk pratar helt normalt. Precis som jag alltså.
Hann tyvärr inte klippa mig.
Ikväll blir förmodligen middag hos farmor och farfar. Ser framför mig hur jag nästintill stryps av alla kramar. Jag gillar inte kramar så värst mycket.
Nåja, de är allt bra gulliga ändå .
Lördagen verkar bli mer åt spelkväll med vin. Fast förmodligen utan vin för mig. Senare eventuellt en riktig mjödkväll i sann asaanda. Må Oden,Tor och Frej vara med mig.

Handtvättning är förresten underskattat. Det och springandet fram och tillbaka mellan datorn och skrivaren var min motion i veckan. Great. Lär dö när jag släpar min nästan säkert överviktiga väska till resecentrum.
Men så går det när man ska frakta hem patykläderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar