Statcounter

onsdag 22 december 2010

Into the wild?

Hemma. Allt är ungefär som vanligt. Kul att träffa människor? Ja.Kul stad? NEJ.
Har funderat på det här ett tag. Någon gång ska jag resa till en hemlig destination. Eller okej. Alla kan få veta den första platsen jag ska åka till, sen är resten hemligt. Jag ska inte vara borta alltför länge, ha hemligt nummer så att JAG väljer VEM jag ska prata med och NÄR. Gud vad skönt det skulle vara.
Och ja. Självklart åker jag själv. Det ska bara vara jag och min lilla packning.

Snart är det julafton. Är sjuk som vanligt. Bitterheten borde vara ett faktum, men faktiskt inte. Är för van helt enkelt.
Ska ägna dagen åt massivt skolarbete. Och att försöka sy en jul/nyårsklänning. Kan funka.
Ska göra det tillsammans med Ally McBeal. Hon är en fantastisk kvinna. Längtar dock till de andra säsongerna när Ling är med. Jag ÄLSKAR Ling.
En gång fick jag höra att jag är som Ling, fast utan Pradastiletter. Sant. Jag har inga pradastiletter.
Bara Pradasandaler. Ling light.


Jag tar det som en komplimang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar