Statcounter

torsdag 30 december 2010

Löften eller mer av förhoppningar kanske?

Har just tagit farväl av två bra människor i våran superkvartett.
Undra när vi får tillfälle att vara vi fyra igen? Till sommaren? Eller senare än så? Vem vet?
Tack och lov för att dagens teknik finns.
Även om den för det mesta driver mig till vansinne.

Satsar på att se ut som ett argt bi i min illgula klänning imorgon när vi inviger det nya året.

Några löften (eller mer förhoppningar) inför nyårsafton:

1. Nyår ska firas med mina vänner, inte med någon annan
2. Festen ska inte dö efter tolvslaget
3. Lösögonfransarna ska sitta snyggt
4. Jag ska inte dricka rödvin och diskutera politik klockan 3 på natten
5. Jag ska inte ta mig hem först kl 13 dagen efter
6. Jag ska inte bli nedputtad i en snödriva
7. Jag ska inte ha något med lakritssmak i min mun någon gång under kvällen
8. Jag ska inte bli armbågad i näsan när jag äntligen har somnat
9. Mina vänner ska få vara precis så glada de vill
10. Jag ska spela hela låtar på spotify som BARA jag har valt (den här blir svårast att klara)

Med tanke på hur udda mitt förra nyår var så ska det här inte bli några större problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar