Statcounter

fredag 15 oktober 2010

fredag, igen.

Alla bidrag till ikeagarderob.se ligger upp på sidan nu. Vill gilla så mycket! Finns så mycket fint.
Känner ingen större förhoppning om att komma till Stockholm. Men rösta gärna, det värmer mitt annars inte så varma hjärta. Lite tråkigt att ju fler som röstar på ett bidrag, desto större bild får det bidraget på startsidan. Jag menar HALLÅ - lite fuskigt. Man ser knappt de andra bidragen (typ mitt) och är det en jättestor bild på något jättesnyggt man ser först - såklart man vill rösta på det bidraget då.
Man får alltså automatiskt försprång. Tycker lite synd om alla som försvinner bakom de bidragen.


http://www.ikeagarderob.se/97 Klicka på länken så kommer ni direkt till mitt bidrag.


Fredag. Har varit duktig och knallat till kanllis (HAHA.) Gick ända bort till Affärn´ men hittade inget vettigt.
Kollade på Furulunds och hittade fina saker, älskar att man får tygprov på allt man ber om.
Gick till min absoluta hatar-att-jag-måste-gå-in-här-bara-för-att-de-har-användbara-saker-affär.
Clas Ohlson.
Kom ut med en skrivare, papper och skrivar-USB. Imorgon kanske jag sticker dit igen för att hämta en bokhylla. Hur jag nu ska släpa hem den.
Cykel förmodligen. Älskar min cykel.
Älskar även Pattis Smiths bok "Just kids" om hennes och Ropert Mapplethorpes liv. Hon är underbar.
Jag såg henne på Peace and Love i somras och jag minns att jag tänkte "Det är så här det känns att sväva".
Hennes musik fick mig att lyfta från marken och jag kommer aldrig att glömma den känslan.
Mitt löfte till mig själv blev då att när jag är över 60 år ska jag också vara sådär. Precis som Patti.

Nu ska det snart lagas mat och sedan virkas mössor åt trevliga människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar