Statcounter

torsdag 28 oktober 2010

Spännande.

Åh. Är så trött. Varför kan jag inte sova? Det är ju inte ens fullmåne längre.
MÅSTE sova normalt i natt.
Orkar inte ens gå hem just nu.

Har varit världens mest spännande vecka. Spännande var verkligen ordet, vet inte hur många gånger jag har sagt det under veckan, men många är det. Spännande och jätteroligt.
Jag menar det verkligen. Det har varit riktigt fantastiskt och enormt roligt att en så inflytelserik person har tagit sig tid för oss och varit uppriktigt intresserad av vad vi gör.
Bara too bad det här med tröttheten. Har inte alls presterat i närheten av vad jag normalt hade gjort.
Men så är det ibland.
Och dessutom är jag ju en sån som aldrig blir nöjd. Inte helt nöjd åtminstone.
Visst, jag är bra (på en del saker), men jag kan bli bättre.
Säger någon åt mig att jag har gjort dåligt ifrån mig, blir det en motivering att göra ännu bättre ifrån mig.
Stämmer nog rätt bra det där med att jag är en Jack Russel terrier.
Jävlar vad envis jag kan vara.
Och det tänker jag fortsätta med.

1 kommentar:

  1. ja är glad att du inte är lika ettrig som en.. =)

    SvaraRadera