Statcounter

måndag 11 oktober 2010

ibland vill man

Jag har ingen direkt hemlängtan, men det finns vissa saker som inte går att göra här eller som inte finns här som man vill göra/se/träffa/uppleva igen.
Jag älskar listor.
Därför kommer en lista på såna saker.

* Gå runt sjön med fint folk
* Familj
* Dampa med co-fia
* Bra vänner
* Bli indräkt i öl på Blackis
* Stå med Sandra mitt i natten och rita hjärtan i snön
* Den gula bänken
* Malmudden
* Sommarljuset
* Sola på Floras ca 3 på morgonen
* Kojis med Räkan
* Knäppa kvällar på Cleo
* Försöka se RocknRolla
* Hälsa på Sofia på Indiska
* Lära Robin pitemål
* Roadtrippa till Finland
* Skjutsa David på cykel från Jönsson till stan astrött 6 på morgonen
* Lyssna på galet hög musik när Räkan/ Jonas kör bil
* Sjunga Die Mauer med Sofia i Spanien

Det var allt jag kunde komma på för stunden.
Finns säkert en massa mer.
Vi har ju ändå hunnit med en hel del under åren.

Underbara bänk.

2 kommentarer:

  1. Åh, söte! Die Mauer, åh vilket minne! Eller? :P

    Sv: Ja, en anställning som PR-människa för dig skulle väl vara nåt! :) Jag kan skicka ett kostnadsförslag.

    Och angående "päls"kragen så har vi nog kvar ett fåtal på jobbet, typ två stycken. Den blir inte så stor runt halsen, man har den bara ett varv. Skicka ett mess om du fortfarande är intresserad! I love it :) Förutom att man får småsmåsmåsmå hårstrån lite här och där av den :P

    SvaraRadera
  2. Ja, frågan är ju hur mycket vi minns av den kvällen. Just nu minns jag bara ett ständigt ringade till alla och en otroligt låååååång strandpromenad:p

    Gör det! Räkan blir också anställd. Ni får betalt i kläder när jag är rik och berömd. :)

    SvaraRadera