Statcounter

söndag 10 oktober 2010

Götelabooooorg

Åh. Underbar helg. Underbara människor.
Vi redde ut begreppen "Norrland" och "Norrbotten".
Fredagen stod för världshistoriens kortaste toabesök och utgång. Allt på samma gång.
Samt en exploderad lasagne, men väldigt goda getostmackor.
Lördag innebar shopping. Hittade av misstag ett alldeles för dyrt tyg som nu ska bli en dyr tubhalsduk.
MEN NOG BLIR DEN JU UNIK ÅTMISTONE.
Kvällen spenderades hos Räkan och Jonas med Anton, Ylva och Frida.
Mycket roligt! Valar, absolute 90's, Berts favoriter, 19 glas på 6 personer(hur gick det till?), en tur till Willys på egen hand m.m.
Ut någonstans. Jag har inte den blekaste aning om var vi befann oss. Men det var trevligt.
Tog två sekunder innan vi fick syn på en pitebo. Och ytterligare två innan vi fick syn på en till.
Världen är liten helt enkelt.
Förundrades över krogarnas fina priser i Göteborg. Kommer vara ännu snålare när jag kommer hem vid jul.
Tog oss hem på något sätt. Hoppas att de andra också gjorde det. Men det tror jag.
Denna helg måste göras om. Helt klart.





 Innan lasagneexplosionen
 Mot centrum
 Ute
Ute

1 kommentar:

  1. Nåh, vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Och det såg ju ganska idylliskt utan med levande ljus och allt. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att det skedde en matexplosion där! :)

    SvaraRadera