Statcounter

måndag 13 september 2010

Bollocks

Det finns ett enkelt sätt att ta reda på om jag är arg på riktigt. Bara lyssna.
Alla svordomar blir plötsligt brittiska. Bollocks alltså.
Så avslöjar jag mig själv.
När jag tidigare i veckan, efter ca trettiofem försök att blanda till rätt nyans av marinblått, misslyckats ännu en gång, fick min akvarellfärg finna sig i att bli kallad "fucking twat".
Jag var Michelle och akvarellfärgen Tony.

Just det. Fler människor borde se Skins.
Och.
Jag borde sluta beskriva delar ur mitt liv genom att förklara scener ur avsnitten.
Även om det funkar rätt bra.
Men det börjar bli en ovana.

Ska försöka få ihop packningen nu. Blir nog ingen kläd- eller skokris trots allt.
Visade sig att jag faktiskt är rätt fabulös när allt kommer omkring.

1 kommentar:

  1. WHATAFUCK IS THIS MOTHERFUCKING SHIT??
    Dålig info av dig att du skaffat blogg kvinna

    Mvh
    dampet

    SvaraRadera