Statcounter

lördag 25 september 2010

Självömkan

Det är lördag.
Det är glapp i våran micro och jag kan inte poppa popcorn.
Jag tycker synd om mig själv.

Men bara just nu.
För tidigare idag fyndade jag en helt ny skiva av Manic Street Preachers och Linda Skugges bloggbok på myrorna för 30 spänn totalt. Jag gillar Linda Skugge.
Upptäckte att det inte finns ett enda par byxor i hela Borås som duger åt mig, men att man kan klippa sig för endast 150 på de flesta salongerna.
Unnande mig även Oasis "Lord don't slow me down".
Mycket mer nödvändigt än nya strumpor. Så resonerade jag.


Min ursäkt är att man fortfarande kan gå omkring i ballerinaskor här.

2 kommentarer:

  1. kan man ju här också, fast bara om man vill för det är inget man gör automatiskt och bara om man inte är frusen av sig ;P

    SvaraRadera
  2. Det är sant, man kan nästan alltid, bara man vill!

    SvaraRadera